Gastenboek
Beste Stroatkjals,
Wij zijn weer thuis van een heerlijke middag in Luttenberg. Wij hebben genoten van de optredens en naar we hopen, het publiek van ons!
Wat een organisatie en wat hebben jullie dat prima geregeld allemaal! Complimenten voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt en nog een hartelijke groet aan onze begeleidster Carla.
Bedankt namens het Spoorkoor en tot volgend jaar!
