Gastenboek
Beste Stroatkjals,
Ik denk dat ik namens het hele koor spreek, als ik zeg dat wij weer (ondanks de regen) een fantastische dag hebben gehad! Een prima organisatie en een geweldige sfeer. Ik heb begrepen dat er een wachtlijst is, maar het Spoorkoor Op Stoom uit Woudenberg wil graag nog een keer van de partij zijn!
Hartelijke groet uit Woudenberg.
